Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Tertutup sudah tirai CPMK

 

Salam sejahtera kepada semua warga Kapasitor.net..

Semalam (31/3/2011) merupakan tarikh tutup buat CPMk yang julung-julung kali diadakan. Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada mereka yang telah pun menyahut cabaran ini. Buat yang belum menyertainya anda boleh menyertainya untuk CPMK yang akan datang.

Cikgunikmie muncul sebagai peserta yang paling banyak menyumbangkan karya beliau di CPMK dengan 4 buah puisi diikuti serihati 2 buah puisi dan lain-lain peserta sebuah puisi.

Tidak dapat dinafikan kebanyakkan karya peserta mempamerkan kualiti yang mengagumkan.

Berikut adalah senarai puisi dan penulis yang menyertai CPMK sehingga tarikh semalam.


I will be present - serihati  Cahaya - ckgunikmie Senja Melabuh Tirai - ckgunikmie Jiwa kau yang lupa - rizzy Aa Ba Ta - Kekasih 10pp: Bulan Purnama - Jojo Mahu main gitar tapi tali putus pula -Jojo Bukan aku - petak
Suara air - ckgunikmie embun - ckgunikmie Nota cinta dan Coklat Eclairs - serihati 

 

Pemenang akan diumumkan pada tarikh seminggu dari hari ini iaitu 8hb April 2011. Jadi, siapa pemenangnya? Kita tungguuuuu....


*****

 

Sebarang pertanyaan atau perbincangan sponsor untuk CPMK akan datang bolehlah hubungi saya di yahoo, facebook, kapasitor atau hubungi terus saja no telefon bimbit saya. Sekian saja. Salam.

 

 



Baca perbualan