Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

PCB#5 - masa muzikal hampir tamat

 

Assalamualaikum w.b.t dan selamat pagi semua kapasitorian!

Semasa saya menulis artikel ini, Caha mungkin sedang enak diulit mimpi dan kenyataan bulan madu yang harqapnya takkan hilang sepahnya.

Baiklah, jam 11.59 malam ini, akan tamatlah pertandingan PCB#5 Muzikal. Harap kepada sesiapa yang masih belum hantar karya, tapi dah siap edit; atau sedang menaip; atau sedang memadankan muzik; sila cepat-cepat hantar!!

Setakat ini cuma 4 karya yang diterima.

i)Cerita Tentang Sebuah Cerita - Kerel

ii)
Kegembiraan untuk 45 minit - 26life

iii) Layu - Alcapone

iv) Segenggam Tabah -NAZU2308
 

 Semoga ramai lagi yang akan menghantar karya yeah!!! (kenapa kurang sambutan? mungkin ramai yang tenggelam dalam AF atau Maharaja Lawak! tahniah SEPAH!!)


Ok. Saya sebagai insan lemah yang diamanahkan sebagai juri kali ini, akan membuat penghakiman dengan bantuan pengelola2, senior2 dan boss kapasitor bermula esok pagi, insyaAllah. 

Selepas tamat tempoh penghantaran karya, sebarang karya yang dihantar tidak akan dipandang walaupun hanya dengan sebelah mata dan sebelah hidung Caha.


Selamat berjaya.

"SELAMAT PENGANTIN BARU MASUK BILIK PENGANTIN CAHA!!!"
 

Baca perbualan