Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

PCB#5 - Ulasan sempena tamatnya tema Muzikal! yeah!

 

Salam semua,

setelah mencari masa yang sesuai, saya pun terus menilai 4 karya yang mengambil bahagian di dalam PCB#5. Muzikal.

Hmmm...saya tak mahu ulas tentang penyertaan dan yang lain2 (itu saya serah kepada Cahatomic) :)

Baik. Ringkas2 aje:

1) Cerita tentang sebuah cerita; Kerel:

Cerita mudah, mengajak pembaca mengelamun dengan lagu yang enak. Namun lagu sangat mendayu dan tak sekata dengan rentak cerpen.

2) Layu; Alcapone:
plot sangat ringkas. Tiada konflik. Hanya kegelisahan yang terbuku dan mahu diluahkan melalui lagu. Tapi ada elemen teatrikal yang menarik!

3) Segenggam Tabah; Nazu2308
Terasa agak panjang ketika membacanya; mungkin sebab banyak perkara yang seperti terlalu dileret-leretkan.

4) Kegembiraan untuk 45 minit; 26life:

Penceritaan seirama dengan lagu yang dipilih. Selaras. Cuma perlu berhati-hati dalam menyampaikan cerita yang berbau seks dan noda. Risau disalah tafsir oleh pembaca. 


Itu saja.

Keputusan siapa yang LIKE terbanyak, dan siapa yang menang, akan di umumkan kelak oleh Cahatomic yang boroi2 alah!



Terima kasih !
;)

































 

Baca perbualan