Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Cakar Clarky: Menjelang Ramadhan dan Entahapalagi

 

Salam.

Hui hui dah lama tak menulis (dan dah lama tak buat Caha terengsa dengan tulisan aku yang tak berdisiplin) di sini sejak jadi seorang borjuis koperat (baca:kuli) ni.

Firstly sorry tak dapat jumpa kat kenduri Caha. I was eyeing somebody else sampai rasa kenyang lalu terus balik ke rumah dengan hati berbunga tak ingat apa-apa. Thanks to pasangan CK-Rizzy yang selamba pergi ke rumah. Hui hui!

Anyway menjelang Ramadhan ni banyak hal lah pula. First parents aku nak ke Mekah untuk puasa dan raya di sana. Ya, betul aku beraya berdua dengan adik (efek daun gugur di musim luruh). Takpa..takpa..satu pengalaman baru. Er..dan puasa aku belum habis ganti. Haruslah marathon kalau begini. 

What you mean by persiapan raya? Dah tempah baju dah pun awal-awal so that puasa nanti tak payah penat lelah ke sana-sini. Biskut raya? Ahha! nanti aku tanya Sang Epal Mataku untuk biskut raya. 

Dan jugaaaaa..ha nak share poster dengan semua.

Konsert Ana For Gaza

Ahem. Yours Truly akan truly be there ya. Sumbangan akan dibuat malam konsert tu dan akan disalurkan ke sana oleh Haluan Palestine. 

*bisik* belanja awek boleh...derma la sket..

LASTLY sebelum tambah kerengsaan semua. Who's nest in line Kembara Topi Inspirasi? (ni kes teruk ni mau kena kejar dengan Papa Mosh lalu dibaling dengan kasut futsal beliau). 


Itu saja. Toodles untuk kali ini. Muah! 

Baca perbualan