Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Fillus Eden I, II & akhirnya III

 

08/04/2008. Pertama kali menulis Fillus Eden, serasa mahu dihabiskan dalam satu nafas (baca: satu kali tulis sahaja) tetapi apakan daya masa mencemburui idea yang mencurah-curah. Bersambung ke bahagian kedua.

15/04/2008. Menyambung bahagian kedua. Bahagian badan cerita terbentuk molek, hati berdebar menantikan tindak balas dari pembaca. Kembali ke rumah hari itu hajatnya mahu habiskan sahaja bahagian III yang terakhir.

Malamnya pengsan (baca:tidur tanpa sedarkan diri) di katil kerana keletihan. Bermulanya hari baru yang sibuk dengan urusan kerja. Kerja kontrak, itu dan ini akhirnya tertangguh langsung. Cuba bertukar ke genre lain, cubaan untuk mengumpul idea yang hilang setelah lama bertangguh. Setiap kali mengakses Kapasitor, teringat mahu habiskan bahagian III tapi asyiklah tidak ada masa.

21/08/2011. Menulis cerpen setelah sekian lama tidak menulis. Hampir 2 tahun tidak menulis cerpen, agak kekok. Akhirnya tekad, mahu habiskan Fillus Eden.

22/08/2011. Akhirnya habis juga Fillus Eden. Harap anda menyukainya. Mohon maaf yang tak terhingga atas kelewatan. :)

Fillus Eden Part I

Fillus Eden Part II

Fillus Eden Part III

Baca perbualan