Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Koleksi Usang kosong

 

Sejahtera ke atas kamu

 

Januari menginjak ke hari yang ke-20. Terfikir, apa yang kosong buat masa Januari-Januari yang lepas ye? Yang pastinya kosong pernah hadapi 13 kali awal Januari yang sungguh annoying untuk kosong; sebab masa tu masih sekolah! First day sekolah ramai buat muka nak kena hempuk sebab dah naik lemak lama sangat cuti hujung tahun. Mula la rasa nak nangis lah, rasa cikgu garang semacam lah. Homesick budak-budak. :p How I miss my childhood life. :')

Januari kali ni susah untuk digambarkan. Kebanyakan masa kosong hilang kata-kata untuk sampaikan perasaan sendiri. (sebab tu lah jarang post puisi. boleh terima ke alasan tu? :D) Sebelum jauh menyimpang, kosong nak uar-uarkan idea yang baru terlintas tadi. kosong nak post puisi-puisi lama kosong kat sini! Nak kenang balik zaman kosong teragak-agak untuk share karya dengan orang lain. Masa tu kosong join satu website puisi ni, takut-takut je sebab semua macam otai, dah ada nama. Siap ada yang selalu deklamasi dekat event-event seumpamanya, ada blog, post dekat Youtube etc. Hmskkk! Oh oh, rindunya!

So guys, kalau free-free cekidout ye koleksi usang kosong. Puisi-puisi tu akan bertajuk Dulu#<nombor>:<tajuk asal puisi>. Puisi pertama dalam koleksi yang baru je kosong hantar bertajuk Dulu#1 : Gundah http://www.kapasitor.net/ms/puisi/post/7877.

Ok, got to go. Quick post ni. Tata.

Baca perbualan