Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Projek baikkk! ^^

 

 Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan kapasitor!

 

Waaahhh, memang semakin meriah kawan-kawan kita berkarya di kapasitor ini. Saya melihat semangat ini semakin bagus!. Tidak salah kita menulis ape pun, janji kita sentiasa belajar dan memperbaiki penulisan kita daripada teguran, nasihat dan galakkan dari kawan-kawan kapasitor mahupun dari pembaca sekali pun.

Dikesempatan ini juga saya berterima kasih kepada TEAM Kapasitor! ruang ini memang awesome bagi saya! platform yang sangat bagus. Saya harap platform ini akan terus berkembang ke peringkat seterusnya, seperti ke arah penerbitan, event gathering, pertubuhan kumpulan ke? atau aktiviti-aktiviti sosial yang kita boleh jalankan pada hujung minggu berkaitan buku, puisi, novel, cerpen dan lain-lain program.

Melihatkan keterujaan kawan-kawan menulis, disini saya ingin mengajak dan mempelawa sesiapa sahaja yang berminat untuk menyertai projek baikkk saya! dalam penulisan buku. Jadi kepada sesiapa yang ingin menyumbangkan karya (puisi, cerpen dan novel) menyertai projek baikkk ni boleh lah email kan kepada saya di:

Email: projekbaik2013@gmail.com

Untuk permulaan projek ini. bertemakan \"SALAM\" contoh, perkenalan, permulaan, introduction giteww. hehehe. Jika berminat hantarkan saja karya anda. InsyaAllah, dimana ada usaha disitu ada kejayaan! :)

 

Tarikh tutup penyertaan : 17 mei 2013, pkl 12 malam. :)

sebarang pertanyaan sila email atau comment saja disini ;)

 

Sekian, Terima kasih Kapasitor ;)

 

 

Baca perbualan