Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Projek baik!! - Updated ^^

 

Salam dan selamat sejahtera kawan-kawan! :)

 

Semakin hebat kawan-kawan semua berkarya. Tahniah, teruskan usaha!.

Sekali lagi disini saya ingin sekali mempelawa rakan-rakan sekalian yang berminat menyumbangkan karya untuk #Projekbaik2013 untuk dibukukan dan seterusnya diterbitkan.

Kepada yang telah menyatakan minat sila hantar karya anda (puisi atau cerpen) sebelum tarikh tutup menjelang tiba. Projek ini bukanlah memerlukan karya yang \"luar biasa\" tetapi cukup cuma di tulis dengan penuh keihklasan dari hati, jiwa dan akal penulis masing-masing dan dapat menyampaikan maksud tersiratnya.

Jangan teragak-agak lagi, Sila hantar karya anda ke email berikut dalam bentuk Microsoft word.

 

Email: projekbaik2013@gmail.com


Untuk permulaan projek ini. bertemakan \"SALAM\" contoh, perkenalan, permulaan, introduction giteww. hehehe. Jika berminat hantarkan saja karya anda. InsyaAllah, dimana ada usaha disitu ada kejayaan! :)

 

Tarikh tutup penyertaan : 17 mei 2013, pkl 12 malam. :)

sebarang pertanyaan sila email atau comment saja disini ;)

 

Sekian terima kasih! Kapasitor.

Mari membudayakan Membaca!

Baca perbualan