Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Projek Baik!! - UPDATED #4

 

 

Salam,

kawan, sahabat dan kenalan kapasitor! :D

Dengan suka citanya, hamba mempersembahkan ZINE sulung dari penulis-penulis dari kapasitor yang telah menyumbang karya mereka di dalam #PROJEK BAIK bertemakan #SALAM sebelum ini. Ini adalah cover rasmi untuk zine #SALAM

 


#SALAM
ini merupakan sebuah kompilasi/himpunan puisi DAN cerpen yang menampilkan cotengan yang terbit dari akal melalui hati yang memberikan penuh keihklasan dalam menulis tentang kehidupan sekelingnya semoga ia akan mampu memberikan anda kepuasan yang maksima dalam bacaan anda.

Ini adalah percubaan PERTAMA kali, kerjasama dan sokongan daripada penulis kapasitor yang terlibat dalam menyumbangkan karya bertemakan #SALAM ini. Tema #SALAM ini adalah tanda 'salam pengenalan' kepada pembaca-pembaca diluar sana.

Saya sekali lagi sangat-sangat berterima kasih kepada penulis yang terlibat dalam menyumbangkan karya anda! InsyaAllah ketemu lagi kalian pada tema yang lain pula selepas ini! :D
Nantikan pengumuman dari kami - #ProjekBaik2013 !

Untuk pengetahuan kawan-kawan, ZINE #SALAM ini akan mula dipasarkan dan nantikan kemunculan sulung di #KLZineFEST iaitu acara festival zine yang akan diadakan pada 6/7/2013 nanti di kuala lumpur nanti!

Bagi sesiapa yang berminat utk mendapatkan zine #SALAM ini boleh la menempah dan pre-oder skrg!
sebarang pertanyaan boleh saja komen disini atau email ke :

Email : projekbaik2013@gmail.com
SEBARANG PERTANYAAN Twitter - @SirRaimi

Cerita apa di dalamnya?? kena la beli beb untuk mengetahuinya! 
Contengan ini juga merupakan 'prolog' kepada tema-tema yang akan diperkenalkan selepas ini. hehee :)

Selamat membaca!

Akhir kata, teruskan memberikan sokongan kepada penulisan supaya kami, penulis mampu melahirkan lebih banyak karya pada masa akan datang.

SEKIAN
Terima kasih KAPASITOR! :)

Baca perbualan