Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Projek Baik!! : #Updated 5

 

Zine: #SALAM

Memperkenalkan ZINE sulung dari cotengan penulis-penulis ruang maya kapasitor yang biasa-biasa aje! ^^

 

#SALAM ini merupakan sebuah kompilasi/himpunan puisi yang menampilkan coretan ikhlas dari penulis-penulis yang sudi menyumbangkan karya penulisan mereka! Ia adalah sebuah 'salam' perkenalan kami penulis kepada pembaca-pembaca diluar sana! Diharap coretan cebisan kami ini dapat menginzalkan tahap pembacaan anda! hehee.

Terkandung 11 buah puitis coretan penulis dan paling menarik, KEISTIMEWAANnya mengandungi sebuah cerpen khas "SALAM" dari salah seorang penulis tegar didalam ruang maya kapasitor!

HANYA TERDAPAT DALAM Zine #SALAM ini sahaja!! 

Cerita apa?? kena la beli beb untuk mengetahuinya!

Projek ini adalah permulaan dan percubaan yang pertama bagi mengapdatasikan penulisan kami dari ruang maya ke alam realiti. Terima kasih teramat sangat bagi kami kepada KAPASITOR; satu ruang platform yang tersangat bagus untuk mereka yang mula berjinak dalam penulisan. 

Maka, halusilah contengan ini.

Jika ada cacat celanya. Ia khilaf kami seadanya.

 

Terima kasih kepada penulis yang terlibat:  

1. Salbiah Salleh @Albie

2. Nur Amira Hanafi @Mawar biru

3. Rin @Kosong

4. Effy @Effy_Lndg

5. Remy El sauZarr @sirRaimi

 

Selamat membaca!

Akhir kata, teruskan memberikan sokongan kepada penulisan supaya kami, penulis mampu melahirkan lebih banyak karya pada masa akan datang.


Harga:

1 Zine - RM10

2 Zine - RM18

3 Zine - RM25

(Termasuk postage)

Cara menempah boleh rujuk di blog saya :)
http://sirraimi.blogspot.com/2013/07/zine-salam.html

Baca perbualan