Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Projek Baik: #RABAK - Updated

 

 

Salam kawan-kawan kapasitors sekalian! :D

 

Selamat hari raya semua! maaf zahir & batin.

 

Disini sy cuba ingin mengingatkan kepada sesiapa yang masih berminat untuk menyumbang karya anda untuk #ProjekBaik kali ini - #RABAK , tarikh tutup semakin menghampiri, diharap mana yang ingin menyertai, sila hantar karya anda sebelum tarikh tutup.

 

Sekali lagi disini saya ingin mempelawa rakan-rakan sekalian, yang baru mahupun yang lama! yang berminat menyumbangkan karya untuk #Projekbaik2013 untuk di’ZINE’kan dan seterusnya diterbitkan.


Dijelaskan disini, tiada sebarang penglibatan PEMBAYARAN atau ROYALTI kepada penulis. Kami hanya memberkan SOKONGAN PADU kepada karya-karya anda untuk pembaca diluar sana yang dahagakan karya KREATIF dan ALTERNATIF, yang mula-mulanya hanya sekadar suka-suka menulis atau minat/hobi anda.

Projek ini bukanlah memerlukan karya yang "luar biasa" tetapi cukup cuma di tulis dengan penuh keihklasan dari hati, jiwa dan akal penulis masing-masing dan dapat menyampaikan maksud tersiratnya.

Jangan teragak-agak lagi, Sila hantar karya anda ke email berikut dalam bentuk Microsoft word. kamu boleh terus menulis dan wajib menghantar cerpen/puisi kamu selewat-lewatnya jam 11.59 malam 26 Ogos 2013 dengan menyatakan – Projek baik #RABAK: tajuk cerpen/puisi kamu' pada bahagian subjek.

Jika berminat hantarkan saja karya anda. InsyaAllah, dimana ada usaha disitu ada kejayaan! :)

Email: projekbaik2013@gmail.com

Tarikh tutup penyertaan : 26 Ogos 2013, pkl 12 malam. :)

sebarang pertanyaan sila email atau comment saja disini ;)

 

Sekian terima kasih!

Mari membudayakan Membaca!

 

Maklumat lanjut : http://sirraimi.blogspot.com/

 

***P/S : kepada yang dah hantar karya anda sila emailkan semula; terdapat sedikit kesulitan, harap maaf, mohon emailkan semula karya anda! :)

 

Baca perbualan