Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

"Au Revoir 2013" atau "ebook percuma no charge"

 

Au revoir 2013! (dramatically flips hair and waves handkerchief).

Sempena nak tutup tahun lama yang cukup horrible ini, saya curi tulang semalam - abaikan presentation yang boleh disiapkan dalam masa dua jam, macam tak biasa - dan saya compile hasil pena saya sepanjang tahun 2013. It's been an active year for me in terms of literary works. Jujur cakap memang betul kata orang, di waktu emo la idea, muse dan inspirasi melimpah ruah nak menulis, melukis, mencipta seni.

Antologi ni pendek je, 134 muka surat altogether. Judulnya Imaginari. Ada 8 cerpen Bahasa Melayu, 7 puisi Bahasa Melayu dan 7 cerpen Bahasa Inggeris. Ada yang saya tak pernah publish kat Kapasitor, ada yang korang dah baca. Maaf sebab saya tak masukkan puisi Bahasa Inggeris (I had tons of those scattered around the web) sebab I have other plans for those hmm.

Apa-apapun, the ebook is free. Tak ada bayaran, tak perlu cagaran lol. Boleh print sendiri kalau nak hardcopy, tapi kalau jual buat profit sendiri, Tuhan nampak tau. Feel free to distribute among your friends (: I hope you enjoy it as much as I do. Happy New Year!

Download Imaginari (free ebook).

Baca perbualan