Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

sokong la...

  • narul
  • 16 years ago
  • 1,104

 

npe masyarkat still pandang rendah kt sukan2 di malaysia ? korg duk maner cbe pikir sket ! Bengang ble tgk penonton sendri caci pemain kita...apa nk jadi ? supposely kita support, kalah menang bukan ke adat permainan...kalo semua nk mng, siapa nk kalah ? Bukan nak kata malaysia always kalah...kita x brada di pihak pemain, cbe bygkan kalo kita di tempat mereka...apa perasaan kta ? kita sesma manusia, blaja bertimbang rasa...tahu ble kalah, bengang ! Tapi, knp x kita pndg kekalahan tu dr sudut positif ? knp kte kalah ? apa patut kte buat as a supporter...

rasa2 nya sukan kt negara tercinta kita ni dah mle naik...bola sepak for example. makin increase pencapaian dr semasa ke semasa. x bley nampk ke semangat y mereka tonjolkn bila bermain ? Siapa nk main utk kalah ? siapa nk main sia2 ? recently malaysia kalah dengan bahrain...jgn hentam. ni tidak...kalah sket, kutuk...kalah sket, kutuk...bila menang, kata nasib baik pulak...(mnggeleng2kan kpala)

kalau ckp pemain kita x reti main, why not individu tu tampil ke depan then said pd coach, "saya nak main untuk malaysia, semua pemain malaysia macam x reti main bola ! Biar saya main "

Ada y brani tampil ke depan ? kalau setakat cakap...x pyh buang air liur lah...

utk semua sukan di malaysia, good luck sukan SEA kat Korat...gud luck gk tuk semua

 

 

Baca perbualan