Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Hai...seNaNGnYa DaLaM HaTi......

  • a8e3
  • 16 years ago
  • 1,145

 

Assalam to all.....

last week mmg aku agak mati akal la gaks ble kapasitor nie down....tensen woooooo...naseb baek laa skarang dah up dgn bestnyer...theheheh...so clap to all the admin especially jo...theheheheh....macih sebab x membosankan lagi perjalanan hari2 ku yg x brape indah kat opis nie....

actually got 1 good news to share....next month will be the last month aku keje kat tempat nie...alhamdulillah ALLAH dah permudahkan urusan aku n aku dah dapat keje yang lebey baek dari yg skarang nie....cuma one thing je la, aku kena pindah umah.....stay dgn akak aku yang sulung...which untuk menunjukkan bertape x sabaunyer aku...bebarang aku dah transfer sket2....theheheh...senang citer....barang kat umah parents aku tinggal separuh je lagi to packed.....theheheheheheh....

so afdezin....choi kin....tata...titi....tutu....pada orang2 yg telah banyak "menyenangkan" aku...at least ape yg korunk dah buat sgt mematangkan aku....insya ALLAH kat tempat baru aku akan cuba elakkan dari ape yg aku kena dhn korunk...mekacih bebanyak...

pada sesaper yg dah dapat keje baru n akan bermula x lama lagi......slamat sejahtera lah hendaknyer...slamat maju jaye....majulah kite untuk negare....wakakakakaka.....slamat segalenyer...AMIN....till next time.....

Wassalam

Baca perbualan