Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

aKHiRnYer MeNanG JuGa...tHeHeHeHe...

  • a8e3
  • 16 years ago
  • 1,546

 

Yes!!!!Coolmenjerit kegembiraan aku apebila Liverpool telah berjaya untuk membenam Porthsmouth 4-1 setelah kalah 2 game berturut2 dalam BPL...kekecewaan masa Carling Cup nyer quater final xyah cakap la...still disappointed...but ble diaorg dah manage untuk main ala gaya ok....n menang plak tu.....kire xdelah aku terkilan sangat....

Senang citer, kehampehan Torres main masa lwn Man U..tertebus laa kembali sebab in this particular game dia dah menyumbangkan 2 biji goal....so kire summary aku untuk this game : -

1st half Bennayou score sebijik & Porthsmouth dengan x sengajanyer telah menyumbang sebijik goal sendiri....so jadilah score untuk 1st half...Liverpool leading 2-0....Kerjasama antara permain amat baik...really like the way that they played the game...

2nd half plak....first 10-13 mins...diaorg start main cam rilek...asyik main defends + macam bebengong sket...kesudahannyer akibat sedikit kelalaian..Porthsmouth telah berjaya menyumbat 1 biji goal ke dalam gawang gol Liverpool...Reina pon dah x dapat nak wat ape2...thuhuhu....pehtu dalam 5...6 menet lepas tu....all the players dah mula dapat rentak untuk bermain dgn baik.....so dgn peluang yang telah dapat mereka ciptakan...maka Torres telah menyumbangkan 2 lagi bijik gol untuk Liverpool....

Final Score Liverpool : 4.....Porthsmouth : 1

Cuma yang buat aku cam bengang ( terkilan sebenarnyer ) sket dgn Liverpool nie sebab diaorg banyak main defends dari create more goal chances...plus dah elok2 kire ada peluang untuk jaringkan goal....bley plak pass bola balik ke belakang....mmg rugi laa...dah laa main kat tempat sendiri...2nd round nie nampaknyer Liverpool kena main dgn bebetul....xleh  nak buat gaya 'aci silamber redah' lagi dah...sebab on this particular round...majoriti perlawanan is kat tempat lawan....so they gonna be short on fan support supplies...that's kinda borthered me a bit....

Tapi ape yang penting skarang...ada lagi 2 game untuk Liverpool habiskan untuk 1st round nie...and aku harap sesangat yang diaorang xkan main cam hampehs + stop passing bola balik ke belakang & to Reina ( the goal keeper )...+ i do hope that Rafa does'nt screw up his strategy big time...tinggal lagi 2 game jer...they better win...Jadi final 2 game on the 26/12/2007 - Derby vs Liverpool, 10.55 pm, waktu M'sia ( main kat Derby ) & 31/12/2007 - Man City vs Liverpool, 12am, waktu M'sia ( main kat Man City )

Yang penting that the team finally win....and Rafa leh tarik nafas lega at the moment....fuiyohh...baek aku tido skarang...esok aku nak balik kampung...kakak sepupu aku nak bertunang...karang kalau x g...mampus dia x mengaku aku adik sepupu dia...dah laa dia personally invite aku n family...thuuhuhuhu..ada time nnti aku post entry pasal majlis kakak sepupu aku tu...thuhuh...cau..cin...cau.....leh laaa aku tido dhn aman...thuhuhuLaughing

Baca perbualan