Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Benazir Bhutto dibunuh

  • jojo
  • 16 years ago
  • 986

 

US President George W. Bush, whose administration has trodden a delicate line with its "war on terror" ally Pakistan, called the killing "cowardly" and telephoned Pakistan President Pervez Musharraf to offer support.

"The US strongly condemns this cowardly act by murderous extremists who are trying to undermine Pakistan's democracy," Bush said.

http://www.utusan.com.my/pix/2007/1228/Utusan_Malaysia/Muka_Hadapan/mh_01_big.jpg 

(image taken from utusan.com.my) 

Dan yang kurang ajarnye adelah sang pembunuh terus letupkan diri dia sendiri dan bunuh 20 org yang lain. So total number of orang yg mati disebabkan manusia sial ni adelah 21 orang. Aku tak tau kecik-kecik mak bapak ko bagi ko makan ape, aku tak tau besar-besar ko masuk persatuan ape sampai ko sanggup jadik balachi bangang pegi bunuh orang atas perjuangan tak tau ape yg ko juangkan, aku tak tau pemimpin bangang mana yang ko kiblatkan sampai dia suruh ko bunuh diri pon ko sanggup.. tapi haihh, ape la nak jadik ni..

Bush: Dan-dan je ko call Musharaf kan? Ntah-ntah komplot ko.

Musharaf: Suke tak? Lepas ni turn sape? Nawaz Sharif? 

Akhirnye, berjaya jugak komplot nak bunuh Benazir Bhutto. Al-fatihah kepada salah seorang drpd pemimpin politik wanita yang paling hebat di dunia. 

 

Baca perbualan