Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

rep:wujudkah kerajaan langit?

 

terima kasih sebab sudi membaca... artical ni saya tulis masa news ayah pin. ok, basically..... ramai orang bertanya tentang kerajaan langit. disebabkan kerajaan langit merupakan salah satu elemen ghaib dan tak mungkin terbongkar, maka saya memberi jawapan objektif yang mana jawapan saya tidak dipengaruhi sebarang faktor atau elemen2 luaran. kerajaan langit yang di cipta ayah pin merupakan suatu konsep yang 'ada kemungkinan betul, ada kemungkinan tak'so, in reply, terpulanglah pada individu untuk percaya atau tidak. tentang syaitan, syaitan juga termasuk dalam elemen teras kerajaan langit. walaupun terdapat elemen2 lain, tapi yang jelasnya kehadiran syaitan lebih bertumpu untuk menyesatkan orang-orang beragama.jadi, dalam kes ayah pin, kita semua maklum tentang idea yang tidak praktikal dan jelas sekali nampak menyesatkan. jadi, tak salah kan kalau saya menyimpulkan kerajaan langit yang didokong oleh fahaman ayah pin merupakan kerajaan langit yang berteraskan penyesatan@ ikutan syaitan...thats it...sepincil idea yang dapat saya kongsikan bersama...have a nice day!happy new year...

Baca perbualan