Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Artis Jempolan - Sabda S

 

Seorang rakan telah memanjangkan pautan ini kepada saya. Cerpen yang super menarik - katanya. Saya juga sependapat setelah membaca. Kini, giliran saya memanjang kepada anda semua. Semoga mendapat inspirasi untuk berkarya! :)

Quote:

NAMPAKNYA semua orang mesti jadi artis. Jadi penyanyi dan jadi pelakon. Kalau ingin disanjung dan dihormati macam menteri, macam Perdana Menteri; penyanyilah satu-satunya kerjaya paling dihormati.

Tidak perlu masuk universiti, tidak payah mengaji tinggi keluar negara; kalau kena dengan lagunya yang menjadi – memang boleh kaya-raya sebelum mati, fikir Farouk.

Siapa kata penyanyi miskin? Itu dulu. Sekarang era globalisasi, zaman orang berfikiran terbuka; semua orang suka berhibur bersuka-suka. Menteri suka, ulama suka, budak- budak kecil pun suka.

Pasaran produk nyanyian luas. Salurannya banyak dan ramai peminatnya dari berbagai-bagai bangsa dan peringkat. Kalau kena dengan lagunya, satu album boleh jadi jutawan boleh makan anak cucu zaman-berzaman. Farouk terus berangan.

 

Untuk bacaan seterusnya, silalah ke laman web ini.

Terima kasih saudari Valium untuk alert tersebut.

Baca perbualan