Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Emel Pengesahan (Confirmation Mail) Tidak Sampai?

 

Mesej ini dimaksudkan buat yang telah cuba membuka akaun di kapasitor, tetapi tidak menerima confirmation email untuk sahkan akaun. Juga buat sesiapa yang sedang memberi tutorial dan memujuk kawan sepejabat, sebilik mahupun sekuliah untuk mendafter di sini.

Jika anda menggunakan akaun emel YAHOO! untuk mendaftar, besar kemungkinan confirmation email anda dihantar ke folder bulk (SPAM). Sila buka folder tersebut untuk mendapatkan confirmation email yang ditunggu-tunggu.

Untuk mengelakkan kejadian seumpama ini berlaku lagi. Tandakan 'check' (tick) pada confirmation email tersebut dan setkan ia sebagai NOT SPAM (tidak silap hanya Yahoo! Mail versi baru yang ada butang ini, versi lama tak kelihatan pula).

Kelak, jika rakan-rakan anda menghantar karya atau mengomen nukilan anda, notification email akan ditempatkan di inbox, tidak lagi di bulk.

Sekian, terima kasih.

 

Lelaki suci ini,
Cahatomic

 

p/s Buat yang sudah mendaftar, saya ucapkan SELAMAT DATANG! Kalau ada masalah, silalah ajukan di chatroom atau mesejlah kru pengelola di seksyen bahasa masing-masing. Anda juga digalakkan membaca tips ini dan ini. ;)

Baca perbualan