Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

T-shirt Kapasitor

 

15 april. 11 malam.

Jadi, selepas melakukan diskusi oleh pihak berkenaan sebentar tadi, telah diputuskan yang tshirt sulung kapasitor will be design 1 by uesman

and design belakang will be otak's typewriter. cuma sizenya lebih kecil dari yang diusul dahulu dan positioning dia di lower right of the back. (gambar dengan positionnya di atas baju akan diaplod kemudian)

Oh ya, dan tulisan kapasitor community ni diubah menjadi url kapasitor.net dan diletakkan di tempat yang sesuai. bukan sebijik seperti lakaran di atas ini.

As for the color pula, pilihan yang dibuat adalah klasik - tshirt putih design hitam.

Sekian.

Soalan yang Kerap Ditanya:

1 - Kenapa tshirt putih design hitam? bukan tshirt hitam design putih?
Kerana bila try buat yang tshirt hitam design putih tu, lakaran typewriter otak akan tenggelam, tidak menarik seperti set warna yang lagi satu.

2 - Kenapa design dia sangat klasik, tidak ceria dan menarik untuk golongan muda belasan tahun?
Kerana buat masa ini majoriti yang berada di dalam kapasitor - yang disasarkan sebagai market - yang akan membeli - yang akan memakai - adalah golongan 20an. Maka, telah diputuskan ini design yang paling sesuai.

Lain-lain soalan atau komen bolehlah disuarakan.

Terima kasih.

Baca perbualan