Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Aku bukan yang kau sangka...

 

Aku pelik asal diorang ni pandang2 aku? Aku sorang2 kat kopitiam, tengah belek friendster… Tapi diorang pandang2, lepas tu aku pandang, diorang buat2 tengok tempat lain plak..

 

Ish, rimas aku.. ok, aku admit, cun la jugak pompuan2 tu.. tapi kan aku dah ada, so aku tak buat apa2 la…

 

Aku buat tak tau je.. tapi still aku dapat rasa diorang gelak2 kecil (konon comel la tu)

 

Dalam hati aku cakap, “Eh korang nak apa? Ada benda nak cakap datang la sini!!”

 

Meja diorang kat depan aku je…

 

Tiba2 sorang yang paling cun antara diorang datang.. Tinggi, comel, putih, gebu, wow!! Tapi saraf aku yang bernama “loyal” tak mudah rapuh…

 

Minah tu pun cakap.. “hye Asyraff.., ada shooting ke?”

 

“Hah? Asyraff? Sorry silap orang la..” (dengan nada yang cool)

 

“Eh? Tau la you famous, takyah la nak sombong..!!”

 

Diorang pun beredar dengan muka yang masam.. Aku pelik.. baru ku tau, diorang silap orang!! Ada ke diorang ingat aku ni Asyraff Sinclair???

 

 

Baca perbualan

Cerpen-cerpen Berkaitan

Semua cerpen-cerpen Jenaka

Cerpen-cerpen lain

Perbualan

Perbualan

Want to join the conversation? Use your Google Account

  • 1) poyonyerr..huhuu..iyolah tu ashraff sinclair~~ ;P
  • 2) er.. alamak. apakah ini? hehe cerita pendek yang sangat pendek. dan .. er?
  • 3) asyraff????? hehehe
  • 4) hai selamat berkenalan, saya safwan fital.

    xkenal? uh! kompem, bukan asyraf sinclair.. kami kembar ok~
  • 5) hahhahaha
    sengal..
    lawak yg perasan amat sgt....

  • 6) sengal guling2!!
  • 7) pendek giler
  • 8) its ok. aku selalu gak mengalami masalah macam ni. Ada org ingat aku zac afron, tp aku mmg buat tak pandang je.

    kalo citer ni diolah balik tapi maintain ending dia, mesti lagi best!

Cerpen-cerpen lain nukilan thinker

Read all stories by thinker