Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Inilah aku

 

Jangan tertarik dengan aku. AKu tak menarik. Tolak aku sampi mati baru kau puas hati.


Jangan cakap kau kenal aku. Aku pun tak kenal diri aku. Aku mungkin kenal dia dalam masa 5 tahun lagi.


Jangan cakap kau kesian kat aku. Aku tak pernah kesian kan aku. Aku mungkin sedih sebab kau kesian kan aku.


Jangan pernah tipu aku lagi. Aku dah penat ditipu hampir mati. Mungkin kejap lagi aku jatuh hati.


Jangan cakap kau rindu kan aku. Aku tak pernah rindu kan kau. Mungkin aku tahu kau tetap dalam hati.


Jangan cakap kau sayang aku. Aku pernah sayang kau dulu. Aku mungkin sayang kau lagi jika kau jujur dengan aku.


So inilah aku yang incomplete. Mungkin salah aku. Aku biar kan kau merampas "aku" yang dulu.

 

 



Baca perbualan

Cerpen-cerpen Berkaitan

Semua cerpen-cerpen Autobiografi

Cerpen-cerpen lain

Perbualan

Perbualan

Want to join the conversation? Use your Google Account

  • 1) kesian kat kamu ~~~ terampas.

    tapi biasalah, manusia akan ada 1st turning point.
    sebab tu manusia ada bicara "kembali ke jalan yang lurus"
  • 2) hehe..complicated btul masalah diri~

    adakah dari penipuan maka kita jatuh hati? tapi btul gak..penah dgr tips utk ngorat pompuan..one of it was : 'mulut kene manis'

    :p

    jujur~

    itu yg terbaik...kot?
  • 3) ha ha. nak mengharungi dunia, kembalilah pada agama. panduan hidup untuk berjaya.
  • 4) >kEmbaLikaN dRiKu yG laLu!
  • 5) Dunia oh Dunia

Cerpen-cerpen lain nukilan mizchibuzz

Read all stories by mizchibuzz
No stories.