Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

K.

 

      Katty, Kinah, Kalsom, Kamal kawan karib. Katty kurus kerana kentut kuat ketika kencing. Katty kena kurap kuping kuning. Kuku kaki Katty kena kudis kecil. Kinah kebas kuah kacang Katty kalau kebulur. Katanya, "Kutu kasi kot." Katty kedekut. Kalau Kinah tak kebas, Katty kasi kerak kuah kacang kat Kinah.

     

      Kalsom korek kantung kat ketiak kalau ke kedai kasut. Kamal kacak. Kalah Kilau (M.Daud Kilau). Kamal kasihkan Kalsom kerana ketiak Kalsom kering kontang kalau Kamal kesat kapas kat ketiak Kalsom. Kamal kasi kain kat Kalsom. Kadang-kadang Kamal kasi kuali.


Kamal kata kat Kalsom, "Kita kasih kamu." Kalsom ketawa kuat-kuat keluar kentut kerana kata-kata Kamal kelakar. 


"Keluar kau!" kata Kalsom kuat-kuat.


Kamal kata, "Kecoh kau!" Kalsom koyak kain Kamal kasi. Kamal kecewa.

     

      Keluarga Katty, Kinah, Kalsom, Kamal kat Kuala Kangsar. Keluarga Katty, Kinah, Kalsom, Kamal keras kepala.


Katty, Kinah, Kalsom, Kamal kata, "Kami kamceng, kan kawan karib."


Keluarga Katty, Kinah, Kalsom, Kamal kagum. Keluarga Katty, Kinah, Kalsom, Kamal kena kencing.


Katty, Kinah, Kalsom, Kamal kena kilat. Kasihan.

                                                                                             

                                [161 patah perkataan]

Baca perbualan

Cerpen-cerpen Berkaitan

Semua cerpen-cerpen Jenaka

Cerpen-cerpen lain

Perbualan

Perbualan

Want to join the conversation? Use your Google Account

  • 1) Wah!! canggih...!!

  • (Penulis)
    2) canggih?
  • 3) ahaha. lama seh x tgk karya gini. suka suka!
    susah woo nak buat!

  • (Penulis)
    4) kalau time tak ada idea tu memang susah..
    tp,terselit jugak 'tak' tu kan
  • 5) sengih-sengih sambil bace. hihi.
  • 6) haha.ok aku suka ini.. ayat paling suka ialah 'kita kasih kamu'..hehe.

  • (Penulis)
    7) thanks iz_za dan rizzy kerana singgah baca
  • 8) kul!
    kau karang ketika ketawa-ketawa kah?
    kelakar, kasihan ketiga-tiga kanak-kanak K
    kohkohkoh!

  • (Penulis)
    9) kahkah klaky..
  • 10) kahkahkah, kmacam-kmacam kla kau kbudak kecik

  • (Penulis)
    11) khehe kben kten
  • 12) Khatikidal Kni Klucu Kla.

    kool kidal!

  • (Penulis)
    13) kthanks kosong

    *ah,rosak bahasa,huu
  • 14) Wow! Kagum dengan anda yang mampu menulis begini. Tak tercapai akalku... Susah nak tulis begini...

  • (Penulis)
    15) thanks ridh
  • 16) Kamala kencing kat kain Kamal. Kemudian Kamal kasi kaki kat kerongkong Kamala. Kakak kamala kesian kepada Kamala. Kamal keesokkannya kencing kat kereta kancil kakak Kamala. Kakak Kamala keriau kuat-kuat. "Kamal!!! kelak kau kan kena!" Kamal ketawa Kah! kah! kah! kerana ketiaknya kegelian.
  • 17) kurusawa: hahaha...nasib baik nama heroin tu bukan kamalia
  • 18) kamalia: nak tulis dah mula2..tapi tak jadi pula..
  • 19) hahaha..sekarang aku da xleh berenti gelak..nak salahkan sape ni??

  • (Penulis)
    20) jangan salahkanku,kurusawak punya keje.apsal tak buat hero dia kurusawa je,kan
  • 21) HAHAHHAHAHAHAHA cam sehal!
  • 22) HAHAHA..(kalau nak pinjam nama saya boleh tukar begini oke "kaka"
  • 23) haha...best plk bca ayat k je..kelakar..
  • 24) Ada try guna 'A' tak? Aku dah try susah sangat 4 baris dah takde idea. Hahahahahh!
  • 25) saya suka J lagi.

    I'll try to make them back

  • (Penulis)
    26) A? tak try lagi
    J? pun tak,hehe.
    K tu pun tetiba je terlintas nak buat

Cerpen-cerpen lain nukilan hatikidal

Read all stories by hatikidal
No stories.