Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

no title

  • 3
  • kotak
  • 13 years ago
  • 2,220
  • FREE

 

Ape aku buat disini........tah, aku bosan.

Mula-mula bukak pesbuk tengok gambar awek-awek cun, baca status luahan perasaan yang hampeh cam hampas. And then aku tertarik ngan satu status member aku ni pasal Kapasitor adalah jaringan sosial dan platform terbaik untuk menajamkan skil dalam menulis puisi, cerpen dan novel serta mengembangkan bakat anda dalam seni lukis dan muzik. What the heck?? Tak belajar engineering betol.Apa kena mengena dengan kapasitor, aku siasat..

Aku klik link yang dia bagi, aku siasat..aku klik itu, aku klik ini..

Ooo...patutla, baru aku paham, macam menarik...hmm, aku cuba baca cerpen dulu sebab dalam banyak-banyak penulisan cerpen je yang aku minat (sebab pendek,cepat abes).Aku pilih tajuk-tajuk yang menarik tuk dibaca,lepas tu aku select...tp kebanyakan cerita memang aku baca tak abis, boring....tapi ada satu je yang aku baca sampai abes siap ulang dua kali lagi....memang demyuh sape yang buat cerita pendek tu...buat aku terpikir dua tiga kali tentang ape yang dia nak sampaikan, pasal abang cintala, abang bencila...best-best, cam sial sikitla humor dia.Aku paham ape dia nak sampaikan.

Memang demit! aku register member pasal nak baca lagi dia punye cerpen...cissss, ade satu je.  Lu memang langsi woo.

Oklah..nak tido.

Baca perbualan

Cerpen-cerpen Berkaitan

Semua cerpen-cerpen Eksperimental

Cerpen-cerpen lain

Perbualan

Perbualan

Want to join the conversation? Use your Google Account

  • 1) 1. ini patut pos dekat blog. bukan cerpen
    2. siapa cerita best sangat tu?
    3. kalau mahu bacaan yg tak boring, saya boleh sajeskan. kotak minat baca tulisan bagaimana?

  • (Penulis)
    2) aku btol2 noobian
  • 3) hag kick ni!

Cerpen-cerpen lain nukilan kotak

Read all stories by kotak