Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

eksperimentasi filem

  • nxum
  • 15 years ago
  • 880

 

.....sgt sedikit waktu, sgt banyak kerja...
tapi aku perlu mancuri masa untuk berkarya... tiada alsan utk itu..

terbaru..aku sedang manghasilkan filem pendek datang dari hasil luahan hati tentang dunia senibina + pembinaan yang sangat pantas zaman sekarang ini... bertajuk 2109ready? emm...mungkin perlu ditukar tajuk ke bahasa melayu supaya lebih dekat dengan masyarakat kita...mungkin juga.. 

sinopsis filem- dunia pembinaan sangat rancak sekarang, banyak pemaju perumahan dan pelabur2 berlumba2 bersaing menghasilkan bangunan, estet2 perumahan dan banyak lagi tanpa memikirkan langsung tentang siapakah bakal pemiliknya... hasil yang terang2 depan mata kita sekarang adalah, bangunan2 tanpa penghuni, rumah2 terbengkalai yang bukan saja menyakitkan mata yang memandang.. tetapi juga satu pembaziran yang dibenarkan....(huhu dibenarkan..?)

sedang dalam pembikinan, aku perlukan kritikan2 ilmiah ikhlas dari rakan2...jika ada idea2 dan pendapat yang relevant, mungkin akan aku suntik dalam storyboard nanti...  peace..! 

+ senibina untuk masa depan...satu perjuangan.. 

Baca perbualan