Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Tekanan Di Tempat Kerja

 

hari ni aku menjalani hari dengan lebih baik dari semalam.kurang tekanan dan lebh ketenangan di tempat kerja...semalam rasa nak pecah kepala.kenapa aku dapat incharge yang tak penah nak faham orang bawahan..susahnye!

tapi alhamdulillah..akhirnye ada orang yang faham aku.siapa? dialah suami tercinta tempat aku mengadu segala-galanye.walaupun dia tak kenal pn incharge aku 2..dia tetap bagi semangat supaya aku sabar dan ini lah sumber rezeki kami..katanye"bukan senang nak dapat keja dengan kerajaan ni" kerana suami tercinta lah aku bersabar..

ya allah..berikan aku kesabaran untuk menempuh dugaan ini...

Baca perbualan

Cerpen-cerpen Berkaitan

Semua cerpen-cerpen Umum

Cerpen-cerpen lain

Perbualan

Perbualan

Want to join the conversation? Use your Google Account

  • 1) :)
  • 2) ameen... semoga hari yang mendatang bertambah bahagia!
  • 3) :) kak. tulisan begini lebih sesuai dipost di komuniti.
  • 4) err?

    laaa..cik rosleena..ni ptut msuk..er..komuniti he caha?
  • 5) sabar kak..selamat dapat husband baik dan memahami..
  • 6) alhamdulillah...
    dapat suami yang baik dan memahami
  • 7) ini karya curang. tak menepati etika kapasitor. patut post kat komuniti. sepatutnya sebelum kita post, kita fahamkanlah dulu. sama jugak bila kerja kat tempat baru, takder main redah je. kena observe dulu the unwritten rules of the place. kat kapasitor ni dah ada tulis dah klasifikasi untuk apa yang kita nak post kan jadi cuma kena semak dan baca sahaja. kalau agak2 tak faham jugak, leh tanya dengan moderator.

Cerpen-cerpen lain nukilan rosleena

Read all stories by rosleena