Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Lawak International 8: Ibu lahir bayi berkaki ayam

 

Setelah memberi rawatan kepada si romeo dr telah...

dr: awak jangan risau telinga dan pipi awak akan baik dalam masa beberapa hari lagi..

romeo: terima kasih dr rawat saya...

dr: sama sama....ooo kalau awak berkelapangan naik ke wad bersalin tingkat 3 ada seorang ibu baru melahirkan bayi berkaki ayam...

romeo: ya ke dr..ni berita gempar ni....saya nak gi tengok lah...

dr: silakan...

romeo bergegas lagi ke tingkat 3...sampai di sana dilihatnya ramai kaum bapa berada di situ.

romeo: salam bang..

kaum bapa: wsalam...

romeo: kat mana seorang ibu lahirkan bayi berkaki ayam...

bapa 1: semua ibu di katil kat dalam tu bayinya berkaki ayam...

romeo: eh.. dr tadi kata satu orang bayi saja..

bapa 2: dik...semua bayi lahir berkaki ayam..mana ada bayi baru lahir pakai kasut...apa daaa...

romeo:..adoyai...(kena lagi aku)....malang aku hari ni...

cikgunikmie
15/7/2010
22.55 pm

Baca perbualan

Cerpen-cerpen Berkaitan

Semua cerpen-cerpen Jenaka

Cerpen-cerpen lain

Perbualan

Perbualan

Want to join the conversation? Use your Google Account

  • 1) haha...rano bulih dop pk..tetau bayi kuar pki spek..pki slipar jepun..

  • (Penulis)
    2) he he PT je rajin komen..terima kasih...bukan senang nak melawak kih kih...
  • 3) Memang bukan senang nak tulis cerita jenaka..tapi aku cadangankan elok bawa penulisan sebegini ke seksyen blog sahaja..

    sebabnya..errr..
  • 4) ala cikgu, yang tak rajin komen tu, sebab sibuk makan kuih raya. tangan kanan pegang balang biskut, tangan kiri pegang air sirap. mata je duk baca. hehehe...

Cerpen-cerpen lain nukilan ckgunikmie

Read all stories by ckgunikmie