Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Untuk Kau Celaka

 

Menyesal aku kenal kau, menyesal aku sentuh kau, menyesal aku bersetubuh dengan kau. Kau beri aku taik sejak aku tinggalkan kau. Memang salah aku, tapi aku kesal dan kau tak pernah rasa kesal dengan diri kau. Kau campak aku ke merata. Aku, kau biarkan dimamah godaan nafsu kau. Aku bersumpah aku takkan tengok kau, kau akan aku campak sebagaimana kau campak aku. Kali ni aku tetap dengan keputusan aku, setiap deringan telefon dari kau, aku akan toleh mataku. Takkan ada nama kau lagi muncul dalam diari hidup aku. Aku belajar erti kehidupan, aku faham apa yang aku tak faham selama ni. Kau mengajar aku dan aku mengajar kau. Segala kudrat yang lahir untuk kau sebelum ni, aku haramkan dari awal pertemuan aku dengan kau. Kau sangat babi dalam hidup aku. Sungguh sial bila kau muncul semula. Aku nak hilangkan kau habis-habis dari fikiran kolot aku. Aku masih ada masa depan, aku takkan biarkan kau gelapkan masa depan aku. Kau adalah antagonis dalam cerita hidup aku. Aku akan cuba lawan dengan kau, kau umpama syaitan.

Baca perbualan

Cerpen-cerpen Berkaitan

Semua cerpen-cerpen Umum

Cerpen-cerpen lain

Perbualan

Perbualan

Want to join the conversation? Use your Google Account

  • 1) masih marah kat rokok ke bang?

  • (Penulis)
    2) hahaha. bukan pada rokok. pada seseorang =)
  • 3) haha..sikit punya marah dia ye..hehe

  • (Penulis)
    4) hahaha. terlebih sikit lah
    tapi takpe. yang penting sama2 dah sedar silap sendiri.
  • 5) perlu lebih bertanggungjawab pada tulisan. emosi luahan bagus, cuma laras bahasa tu sedikit tak sesuai di beberapa tempat

  • (Penulis)
    6) memang banyak yang perlu dibaiki lagi. saya masih baru dan masih belajar. terima kasih atas nasihat =)
  • 7) "kau umpama syaitan" - yang paling banyak mengajar aku
  • 8) lol..ini luahan perasaan ke apa?

  • (Penulis)
    9) cerita ni saya tak terfikir nak betulkan penulisan. cuma lepas geram dalam penulisan saya. sebab tu ayat berterabur.
  • 10) Cuba memahami lantunan emosi dalam tulisan ini.

Cerpen-cerpen lain nukilan ll1ll1ll

Read all stories by ll1ll1ll