Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

SayangKu

 

Ku tidak ingin melihat engkau menangis bersedih. Apa yang ku inginkan hanyalah kehadiran mu dalam hidupku. Bagiku, kau adalah hidup dan matiku. Kau adalah Nyawa ku.

Tetapi telah puas ku mencuba menepis semua dugaan. Telah ku puas mencuba menahan segala tomahan. Dan telah ku cuba menahan semua seksaan.

Sehingga disatu saat itu, ku rasakan hidup ku ini tanpa arah dan tidak ketentuan. Sekarang barulah ku terima segala suratan.

Telah ku fikir sedalamnya, puas ku cuba untuk membuat semua keputusan. Haruskah ku berterus terang dan haruskah ku terus dalam percintaan. Setelah kejujuran dan segalanya ku curahkan. Hanya gurisan luka di dalam dada.

Pertamanya, kau ucapkan kata-kata yang terindah, sehingga ku terlena dalam mimpi mu. Keduanya sinar harpan kau berikan. Tetapi semuanya sinar menjadi kegelapan.

Begitu mudah ku dipermainkan. Begitu mudah ku dijadikan pertahuran kebahagian. Begitu mudah kau sangkakan ku mudah diperbodohkan.

Tolonglah bangunkan ku dari tidur panjangku. Sedarkan ku dari termimpi tentang mu. Hilangkan ku dari terus berharap padamu. Kau Tolonglah Tinggalkan terus aku. Kau tidak tahu betapa perasaan ku. Kau tidak mengetahui kesedihan bila cinta kini tidak lagi bermakna buat ku SayangKu.

Baca perbualan

Cerpen-cerpen Berkaitan

Semua cerpen-cerpen Cinta

Cerpen-cerpen lain

Perbualan

Perbualan

Want to join the conversation? Use your Google Account

  • Tiada komen lagi.

Cerpen-cerpen lain nukilan Stkarya

Read all stories by Stkarya