Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Tutup

 

Aku punya fetish yang aku kira pelik. Aku sering terangsang apabila melihat wanita-wanita memakai tudung yang berbonggol di belakang. Yang memakai baju ketat melekap di badan. Yang suka menunjukkan lengannya. Ahh. Tiap kali aku bayangkan seorang, tangan kananku pasti sibuk bergerak ke atas ke bawah.

                Aku suka melepak di hadapan pavilion. Banyak sungguh ragam anak muda yang aku kira bodoh ini. Ada yang memakai sweater kain tebal di kala panas terik. Ada yang berambut merah kuning dan hijau. Ada pula yang menggantungkan kamera SLR berjenama mahal tanpa mengambil gambar keliling.

                Tiba-tiba, aku tertangkap satu susuk yang amat memikat hati. Dia memakai selendang berwarna krim tipis yang dililit di kepalanya. Dia memakai baju kemeja lengan pendek, tucked-in, berwarna kuning cair. Aku dapat melihat tangannya yang sedikit berbulu. Aku menjilat bibir. Kakinya pula ditutup dengan sehelai kain dress tipis yang berwarna krim, padan dengan selendangnya. Sesekali angin kuat meniup dari arah belakangnya. Kainnya terbang melayang, melambai-lambai mengikut arah angin. Punggung cantik, bulat terpampang di hadapanku. Tidak memakai panties rupanya budak ni. Senjataku separa tegang minta diasah. Aku segera menghampirinya.

                “Hai awak,” aku tegur sambil membetulkan ‘parking’.

                “Huh? Kau sapa hah? Babi sungguh tegur orang tak tentu pasal. Pergi sanalah kemak!” orang di keliling mula memandang kami. Aku memegang kejap bahunya sehingga dia sukar bergerak. Aku mendekatkan mukaku ke telinganya lalu membisik.

                “Dan hendaknya mereka itu tidak menampak-nampakkan aurat dan perhiasannya kecuali terhadap suami atau ayahnya (an-Nur: 31)” lalu aku berlalu pergi meninggalkan dia terpinga-pinga. Nampak gayanya tangan kanan ni sibuklah malam nati. Aku senyum.

Baca perbualan

Cerpen-cerpen Berkaitan

Semua cerpen-cerpen Satira

Cerpen-cerpen lain

Perbualan

Perbualan

Want to join the conversation? Use your Google Account

  • 1) down3..haha...
    steady bro...gua tgk reader dh ramai tp no komen..
    gua pn agak2 nk komen nihh...
  • 2) wahahahaha ) aku mmg agak jaki jugak le tgk ramai org bawak DSLR tapi setakat buat penat leher je
  • 3) harap jangan makan dengan tangan kiri selepas itu ye

  • (Penulis)
    4) agak ah. aku tengok view ramai, komen tadak. haha takut aku terkam kot.haha
  • 5) laju, cuma mewahkan lagi struktur bahasa dan ejaan

  • (Penulis)
    6) akan cuba lagi

Cerpen-cerpen lain nukilan ArepZul

Read all stories by ArepZul