Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

ELF'S STORIES #2: Elf yang Loser

 

Ok. Sebenarnya aku dah tulis semuanya panjang lebar di sini tadi, dan kemudian, aku tersalah meletakkan daun kering ini ditempat yang sepatutnya, jadi ianya terus hilang macam tu saja! 

Aku tengah kecewa sekarang ni, kerana aku kena bercerita semula mengenai kaum aku, kemahiran, malah negara aku! Er.. Walaupun aku tak menulis mengunakan tangan, tapi minda aku ini perlu diolah balik satu persatu untuk membentuk aksara kaum manusia seperti ini. Bukan senang ok, aku mahu mengolah agar kamu faham apa yang aku mahu ceritakan. Jika mengunakan bahasa kami, huh. Pasti kamu sudah pergi meninggal untuk faham apa aku cuba ceritakan. Aku harap daun kering yang bernama kapasitor ini, mempunyai auto saved seperti blogspot. Oh kecewa. Kecewa!!

Sudahlah. Tiada gunanya untuk kesali benda yang telah terjadi. Lepas aku pulih dari perasaan kecewa ini, aku akan kembali menceritakan semuanya semula. Tolong maafkan aku yang loser ni.


Elf yang LOSER.
Elf Vira. 

Baca perbualan

Cerpen-cerpen Berkaitan

Semua cerpen-cerpen Fantasi

Cerpen-cerpen lain

Perbualan

Perbualan

Want to join the conversation? Use your Google Account

  • 1) alaaa .. tak sabar nak baca pasal kaum elf yang misteri ni.
    semoga lekas pulih dari kekecewaan dan menulis menggunakan minda tu ya!
  • 2) mcm entri blog pun ada akak baca ni... bkn kira cerpen ni mcmni.. hehe..
    jgn sedih2 sangat okay..
  • 3) Elf yang emo ye
  • 4) Elf salah tempat agaknya, atau aku yang terkeliru.
    Elok guna sistem blog yang ada disini.

Cerpen-cerpen lain nukilan Elf_vira

Read all stories by Elf_vira