http://www.kapasitor.net/community/

Music

Latest

Random Awesome

It all began At the show one weekend I was a friend of your cousin said hey how youve been And with your checkered ...

segan dan memori.

Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Hai semua :) Em, tak tahu nak mulakan macam mana, huhuu. Ok, mula-mula nak minta maaf sangat sebab dah lamaaa ...

lagu febret

sejak akhir2 ni kegiatan main kibod saya semakin rancak..dengan itu saya pon mencari lagu yg sedap dimain kibod..maka saya terkenang ...

Konsert Fenomena 30 tahun SEARCH

For more info : Online TicketPetronas OutletFacebook Official PageKenape kene pegi?

Nick Hornby, Ben folds and Pomplamoose!


Only You Baby - Rizzy

  Hanyalah Kamu versi english. :p harap kwn2 enjoy la.. huhu

Muzik Bukan Sekadar Roman

Seperti yang dipetik dari Toksikzine. “I dont see it in terms of changing things, but rather using language and music ...

Kasih Kau Cahya - Rizzy

  beberapa bulan lepas aku wat lagu ni. tak letak kat Kapa sbb belum ade ikatan apa2.. haha..maka, baru nak letak la kn... ...

It's Your Time, Dude. Puisi: uculer, Lagu: Kurusawa


Personal : Born Under A Bad Sign Improv

Ok, actually I have nothing to blog much here, except to remind you all the EN JUSTWRITE COMPETITION which is ...

Gadis Kebaya Biru (akustik) - Rizzy

  HAHA..lepas pegi lepak minum teh ngn adik aku kat mapley, balik terus aku capai gitar terus rekod tanpa pikir apa2..huhu one ...

Sutera atau Rayon cover by Kurusawa

untuk siapa yang tak pernah dengar lagu ni,http://www.youtube.com/watch?v=r8XosA9f4lE

Super Something

You see I was nothing more than a girl who wished for something different watchin her dreams from a distance ...

Harapan(Wings); Cover by Kurusawa.


Sekuntum Bunga Di Jamban - spontan Paktam & Rizzy

  kami sedang high semasa merekod lagu ini..HAHA

Drain dan Merentas bumi di www.jomgig.com

Salam semuaAku dah upload lagu puisi Mosh , Drain; dan PETAK, Merentas Bumi; di www.jomgig.comSaja suka2 dan cuba2. Demo yang ...

EPILOG PERASAAN , Puisi: Cahaya Kekasih; Lagu: Kurusawa/Rizzy


Selamat Hari Raya (Tunggu Kepulanganku) - Rizzy

HAHA..ape kes??? Rizzy wat lagu raya??? LAWAK OK..!!! agagagaga.. dengan main hantam aku pun takde keje menghasilkan lagu raya yg hmmmmmmmm..entahlah.. tengah ...

Biru Hatiku - Rizzy

  lagu ni dah terlalu lama aku peram..dah jadi jeruk @ ikan pekasam dan boleh makan dengan nasik buat bukak posa. ...

Anak Metropol (Jangan Rusakkan) - Rizzy feat. Zinggof

  tetiba datang seru nak wat lagu .. maka aku terus gunakan spirit yang meresap ke dalam aku..haha wat lagu..lagi.. lama kot tak wat ...

Menggapai Magis! Puisi:Dayya; Lagu: Kurusawa


Ku Mahu Kau (Remix) - Rizzy

  dua minggu tak dapat online..! aku blur gila..takde ilham yang menarik. lgpun bz tolong family wat kenduri kawin akak n adik aku. ...

.: cuba lagi :.

listening to cuba lagi by malique ft. lah ahmad... i like d song very much... know y?^^ Ku cuba berkali-kaliMasih tak menjadi-jadiTapi ku ...

Yang Mana Satu Idaman Kalbu(P.Ramlee's Cover) - Kurusawa&Rizzy

Godek2 PC,jumpa video ni! Time raya tahun 2009 ni, santai2 nyanyi lagu P.Ramlee! ha ha ha!

Reviu Tahajjud Cinta - Dato' Siti Nurhaliza

  HOH..! Tiba-tiba aku rasa nak wat reviu untuk album Siti Nurhaliza. Err..DATo’ Siti. Setelah mendengar lagu-lagu yang ada dlm album ‘Tahajjud Cinta’, ...

Related Communities
Anime
Books
Concert
Gossip
Jokes
Movies
Music
Theatre
Video

Best this year

Muzik Bukan Sekadar Roman

It's Your Time, Dude. Puisi: uculer, Lagu: Kurusawa

Nick Hornby, Ben folds and Pomplamoose!

lagu febret

segan dan memori.

Kasih Kau Cahya - Rizzy

Only You Baby - Rizzy

Konsert Fenomena 30 tahun SEARCH


Hari ini Dalam Sejarah

Isu: Ciplaksia

Kau Suka - Rizzy & Paktam

The Industry Part 13 - Poker Face

Umbrella-Rihanna : Makna Sebenar

Luna Song - Rebelliben & Rizzy

Merentas Bumi updated!

Anak Metropol (Jangan Rusakkan) - Rizzy feat. Zinggof

Gadis Kebaya Biru -Rizzy,RamaRama & Paktam

JAUH. Lagu&Lirik: Kurusawa

Jujur dan ikhlas dalam perjuangan muzik.

Jangan Pergi - Rizzy

Lagu Buat Yang belum ditemukan:Lagu-Kurusawa, Puisi-Cahatomic

lagu Puisi Tentang Hati - Lagu: Kurusawa, Lirik:Paktam85

Dem yuh Permintaan Hati!

Lagu2 Kehidupan Aku Yang Dah Penyat. Hiks!


advertise@karyamedia.net
advertise@karyamedia.net

subscribe to kapasitor

KapaSTORE
Creative Content Marketplace

BUY NOW: Aku Budak Setan Nazihah: Versi Sopan


admin blog